Acest site foloseste cookie-uri pentru a imbunatati experienta de navigare. Daca folositi website-ul nostru, sunteti de acord cu salvarea de cookie-uri in calculatorul / dispozitivul dumneavoastra. Pentru mai multe optiuni cu privire la cookies, accesati sectiunea setari a browser-ului dumneavoastra.


» MASAJ DE RELAXARE

 

SEDINTA  ABONAMENT

 

Schimbarile permanente de zi cu zi, stresul, tensiunile nervoase, frica si oboseala provoaca la nivelul organismului blocaje si perturbari ale echilibrului natural.

 

In astfel de situatii prin masajul de relaxare, persoana afectata se destinde, scapa de tensiunea nervoasa si fizica si isi elibereaza creierul de ganduri negre.

 

In general, masajul de relaxare reuneste diferite tehnici din mai multe tipuri de masaje cu scopul de a obtine cele mai bune efecte in destinderea trupului.

 

Se adreseaza atat persoanelor care sufera de o anumita afectiune, cat si celor care se simt bine, dar vor sa mentina cat mai mult timp aceasta stare de buna dispozitie. Mai mult decat un moment de relaxare, masajul contribuie la reducerea stresului, la prevenirea anumitor boli si chiar la ameliorarea starii de sanatate.

 

Tocmai de aceea, pe langa senzatia de relaxare de care beneficiaza corpul, masajul are numeroase efecte pozitive asupra organismului:

 

Poate indeparta durerile de spate;

Pastreaza supletea si elasticitatea muschilor;

Ajuta la eliminarea tensiunii musculare;

Amelioreaza mobilitatea articulara;

Favorizeaza o mai mare amplitudine a miscarilor.

Linisteste si calmeaza;

Indeparteaza durerea;

Imbunatateste calitatea somnului, prevenind insomnia;

Creste capacitatea respiratorie;

Amelioreaza digestia si reduce constipatia;

Amelioreaza circulatia sangvina si limfatica, ceea ce antreneaza o mai buna oxigenare a celulelor si eliminarea toxinelor;

Mentine sanatatea pielii .

Stimuleaza simtul tactil si acutizeaza perceptiile senzoriale;

Trezeste simturile;

Favorizeaza o mai buna circulatie a energiei din corp.

Se constientizeaza mai bine emotiile, ceea ce duce la o gestionare mai eficienta a acestora;

Creste stima de sine si valorizarea personala;

Se mareste rezistenta la stres.

ZWNjMDN